Respekt k lidem
Zaměstnanec respektuje své kolegy, nadřízené, partnery i zákazníky. Respektuje jejich osobní a pracovní prostor i jejich názor, i když se nemusí shodovat s názorem daného zaměstnance. Zaměstnanec nikdy neposkytuje osobní údaje zákazníků třetím stranám a dává pozor na to, aby nedošlo k jejich zneužití. Za osobní údaj považujeme i SPZ zákazníkova vozidla, proto v případě zveřejňování fotografií s registrační značkou fotografii upravíme tak, aby značka nebyla vidět. Dodržujeme, na čem se s ostatními domluvíme, případně se včas omluvíme tak, aby dané nesplnění domluvy nezasáhlo do plánů druhé osoby. Respekt k lidem nezahrnuje pouze úctu a ohled k našim spolupracovníkům či zákazníkům, ale ke všem osobám, se kterými přijdeme do kontaktu.
Vedení společnosti si je vědomé toho, že lidé na všech úrovních jsou základem organizace a jejich plné zapojení umožňuje využít jejich schopnosti ve prospěch celé společnosti. Vedoucí osobnosti vytvářejí a udržují interní prostředí, v němž se mohou lidé plně realizovat a zapojovat do dosahování cílů organizace. Společnost respektuje důstojnost, soukromí a osobnost všech zaměstnanců, zákazníků i obchodních partnerů, a to bez ohledu na rasu, pohlaví, věk, jazyk, náboženské vyznání a další znaky. Ke všem zaměstnancům přistupuje vedení společnosti spravedlivě a dbá na dodržování důvěrnosti osobních informací. Při přijímání nových zaměstnanců vždy poskytujeme úplné a pravdivé informace.